Міністерство освіти і науки України
Національний університет «Львівська політехніка»
Кафедра ЕОМ
/
Лабораторна робота №4
з предмету:
«Мережні операційні системи»
на тему:
«Організація роботи з файлами даних та зовнішньою пам’яттю в ОС Android»
Львів – 2017
Мета роботи: Оволодіти навичками програмування доступу та управління файлами даних в ОС Android.
Завдання: завдань
Програма доступу до текстового файлу даних , програма запису, зчитування та знищення текстового файлу даних з SD-картки.
Перерахування основних ресурсів Android
Тип ресурсу
Розміщення
опис
кольори
res / values / имя_файла
Ідентифікатор кольору, який вказує на колірний код. ID таких ресурсів виражаються в R.java якR.color. * . XML-вузол: / resources / color
рядки
res / values / имя_файла
Строкові ресурси. У їх число також входять рядки в форматі java і html. ID таких ресурсів виражаються в R.java як R.string. * . XML-вузол: resources / string. Можна використовувати додаткове форматування за допомогою стандартних html-тегів <b>, <i> і <u>. Методи, які будуть обробляти рядкові ресурси з HTML-форматуванням, повинні вміти обробляти ці теги.
Меню
/ Res / menu / имя_файла
Меню в додатку можна задати як XML-ресурси.
параметри
/ Res / values / имя_файла
Являє собою параметри або розміри різних елементів. Підтримує пікселі, дюйми, міліметри, які не залежать від щільності екрану пікселі (dip) і пікселі, які не залежать від масштабу. ID таких ресурсів виражаються в R.java як R.dimen. * . XML-вузол: resources / dimen
зображення
/ Res / drawable / ваші_файли
Ресурси-зображення. Підтримує формати JPG, GIF, PNG (самий кращий) і ін. Кожне зображення є окремим файлом і отримує власний ідентифікатор, який формується на ім'я файлу без розширення.Такі ID ресурсів представлені в файлі R.java як R.drawable. *. Система також підтримує так звані розтягуються зображення (stretchable image), в яких можна змінювати масштаб окремих елементів, а інші елементи залишати без змін.
отрісовиваємих кольору
/ Res / values / ваш_файл або / res / drawable / ваші_файли
Являє кольорові прямокутники, які використовуються в якості фону основних відмальовуємих об'єктів, наприклад точкових малюнків. Підтримка такої функції забезпечується тегом значення drawable, що знаходяться в підкаталозі значень. Такі id ресурсів виражаються в файлі R.java як R.drawable. *. ХМL-вузол для такого файлу: / resources / drawable. В Android за допомогою спеціальних ХМL-файлів, розташованих в / res / drawable, також підтримується округлені і градієнтні прямокутники. Кореневим ХМL-тегом для drawable є <shape>. Ідентифікатори таких ресурсів виражаються в файлі R.java як R.drawable. *. В такому випадку, кожне ім'я файлу перетвориться в унікальний id відмальовуємого об'єкта
анімація
/ Res / anim / ваш_файл
Android може виконати просту анімацію на графіку або на серії графічних зображень. Анімація включає обертання, поступова зміна, переміщення і протяг.
Довільні XML-файли
/res/xml/*.xml
В Android в якості ресурсів можуть використовуватися довільні XML-файли. Вони компілюються в aapt.Ідентифікатори таких ресурсів також виражаються в файлі R.java як R.xml. *
Довільні необроблені ресурси
/res/raw/*.*
Будь-які нескомпільовані виконавчі або текстові файли, наприклад, відео. Кожен файл отримує унікальний id ресурсу. Ідентифікатори таких ресурсів виражаються в файлі R.java як R.raw. *
Довільні необроблені активи
/assets/*.*/*.*
Можна використовувати довільні файли в довільно названих каталогах, які знаходяться в підкаталозі / assets. Це не ресурси, а просто необроблені файли. У цьому каталозі, на відміну від / res, підкаталоги можуть розташовуватися на будь-якій глибині. Для таких файлів не створюються ідентифікатори ресурсів. При роботі з ними потрібно використовувати відносне ім'я шляху, починаючи з / assets, але не показуючи цього каталогу в імені шляху
Лістинг програми
MainActivity.java
package com.example.bogdan.mos_guk_ki44_lab4;
import android.os.Envir...